Mohammed Azharuddins Honda CR-V

Udostępnij

Nadgarstkowy maharadża wierzby, Mohammed Azharuddin był klasowym aktem, jeśli chodzi o pałkowanie. Krytyk posiadający dar zdobywania punktów, zachwycił fanów i uciszył krytyków na całym świecie swoimi wspaniałymi zagraniami. Niezwykle zdolny jako gracz po stronie nóg, jego flick-off-the-pads był przedmiotem krykietowych marzeń dla całego pokolenia fanów. Później, w miarę upływu lat, pracował nad swoimi technikami gry z boku boiska oraz nad swoją dobrze znaną słabością do szybkiej piłki.

Mohammed azharuddin i honda crv

Mohammed Azharuddin pokazał światu, że jest klasowym zawodnikiem, od zapowiadania swojego przybycia poprzez trifectę stuleci w tylu meczach, aż po zdobycie setki w swoim ostatnim meczu, w którym pożegnał się z boiskiem. Niezależnie od późniejszych kontrowersji, Azhar był naprawdę jednym z najlepszych kapitanów, którzy prowadzili kraj przeciwko najtrudniejszym drużynom krykietowym z całego świata.

Znany ze swojego zamiłowania do pięknych samochodów, był właścicielem jednych z najbardziej uznanych aut dostępnych w sprzedaży w kraju. Nawet gdy kilka lat temu przeszedł do polityki, nadal trzymał się swoich samochodów, które wahały się od luksusowych sedanów do miejskich SUV-ów, takich jak Honda CRV. Kiedy został po raz pierwszy wprowadzony do indyjskich nabywców, nie było nic takiego wcześniej na rynku i wziął wszystkich przez burzę. Szybko stał się najczęściej wybieranym benzynowym SUV-em klasy premium, a koronę tę nosi do dziś.

Honda CRV była SUV-em dla kierowców i wyprzedzała o wiele mil wszystko, co miała do zaoferowania konkurencja w tamtym czasie. Cenowo przewyższała swoich rówieśników, a nabywcy uwielbiali wysokiej klasy wnętrza samochodu, wyrafinowane nawyki jazdy i fakt, że pochodziła z niezrównanym doświadczeniem własnościowym Hondy. Do czasu pojawienia się CRV na scenie, SUV-y były napędzane niemal wyłącznie silnikami Diesla. Wtedy pojawiła się Honda i w typowy dla siebie sposób pokazała światu, że w Indiach również istnieje rynek dla dużych, benzynowych pojazdów, pod warunkiem, że mają one odpowiednią charakterystykę układu napędowego. W rzeczywistości CRV jest dowodem na to, że właściwy produkt, który nie jest podobny do tego, co oferuje konkurencja, może odnieść sukces, jeśli jest odpowiednio pozycjonowany i dobrze wspierany przez firmę.

CRV Mohammeda Azharuddina jest jak jego batuta - doskonały w prowadzeniu, zwinny jak jego zagrania na boisku i przyciągający wzrok za każdym razem, gdy porusza się po drodze. Doskonały przykład współpracy jednego wielkiego gracza z drugim.