Larry Page - jedna z najważniejszych postaci w dzisiejszym cyfrowym świecie połączonym z Internetem. Można go rozpoznać jako współzałożyciela Google. Tak, zgadza się, ten sam genialny matematyk, który połączył siły ze swoim przyjacielem, Sergeyem Brinem, aby założyć coś, co ostatecznie stało się jedną z najbardziej wpływowych marek cyfrowych w historii ludzkości.
Wychowany w Michigan, Larry ostatecznie ukończył studia na Stanford, zanim słynnie porzucił studia. Bycie współzałożycielem największych firm zajmujących się wyszukiwaniem w Internecie na świecie oznacza, że pieniądze nie stanowią żadnego problemu. Larry jest jednak znany jako multimiliarder z różnicą. Ale ten finansowy biggie lubi robić rzeczy po swojemu, a kolekcja samochodów Larry'ego Page'a jest jednym z takich miejsc, w których można to zrozumieć.
Podczas gdy większość samochodów celebrytów zalicza się do kategorii egzotycznych maszyn, nie do końca dostępnych dla zwykłej publiczności, Larry robi rzeczy inaczej. Zamiast typowych samochodów sportowych i luksusowych limuzyn lub ogromnych SUV-ów, jego garaż jest futurystyczny, z alternatywnymi źródłami napędu.
Na co dzień jeździ Toyotą Prius, podobnie jak jego kolega i partner - Sergey. Prius to pierwszy na świecie pojazd hybrydowy, który trafił do masowej sprzedaży. Po raz pierwszy został zaprezentowany światu w 2000 roku, co oznacza, że pojazd jest w sprzedaży już od ponad 16 lat! Chociaż nie można zaprzeczyć, że samochód ten oferował wgląd w przyszłość dojazdów do pracy, pozostawiał również wiele miejsca na wstrzyknięcie dawki emocji do doświadczenia posiadania. Z drugiej strony Tesla Roadster ma to w pikach. Być może dlatego Larry Page tak się nim zachwycił.
Tesla jest znana z produkcji jednych z najbardziej zasilanych bateryjnie, całkowicie elektrycznych samochodów sportowych dostępnych obecnie na świecie. Ale być może niewielu zdaje sobie sprawę, że sam Larry Page zainwestował w firmę, gdy ta szukała swoich korzeni. Tesla Roadster w pełni skorzystała z podróży firmy jako producenta samochodów elektrycznych, z zasięgiem baterii sięgającym ponad 300 kilometrów. Jest to dość niezwykły wyczyn, biorąc pod uwagę osiągi tego samochodu, który osiąga tonę w mniej niż 4 sekundy! Nic dziwnego, że Google również postawiło na możliwości alternatywnych paliw. Firma jest w rzeczywistości zamknięta w intensywnej bitwie o pierwszy na świecie autonomiczny samochód - i mamy za to podziękować jej współzałożycielowi Larry'emu Page'owi.