Samochody elektryczne są tematem rozmów w mieście. Co drugi producent samochodów, lub prawie wszyscy, wypuścił w niedalekiej przeszłości swoje ekologiczne samochody, ale niektóre z nich trafiły tylko do naszej pamięci. Jednym z takich przykładów jest "Think City" w Norwegii. Jednak wielu z nas może nie być dobrze zorientowany w takim przykładzie tego kraju, ale to przedsięwzięcie Think Global i Valmet Automotive rozwinął swoje samochody w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Hiszpania, Holandia, Francja, Finlandia, Szwajcaria, Austria i oczywiście jego ojczyzna Norwegia.
Chociaż dość kompaktowe rozmiary i pojemność miejsc siedzących 2+2 sprawiły, że samochód elektryczny Think City był w stanie sprzedać się w liczbach. Ale wydaje się, że te numery nie były dość, aby zapisać auto producenta łaski finansowej. Wkrótce po tym, w 2011 roku firma następnie zaczął toczyć się z sales-floor i przez 2012 ostatnia jednostka z niego został wyprodukowany z jednostki produkcyjnej przestał na zawsze.
Najwyraźniej jest to smutny upadek, aby zobaczyć takie przydatne zielone samochody umiera z powodu braku funduszy. Aby umieścić te straty w kategoriach perspektywy mechanicznej, pod jego maski moc była napędzana przez 3-fazowy silnik elektryczny, który dostarczył imponującą moc 45,6 KM z maksymalnym momentem obrotowym 66 lb-ft. Na jednym pełnym naładowaniu silnik ten przejeżdża 100 mil, a jego maksymalna prędkość wynosi 70 mil na godzinę. Dla potrzeb hamowania, inżynierowie zaprojektowali jego zatrzymanie accruement z tarczami z przodu i bębna z tyłu. Nawet Anti-lock Braking System (ABS) został dostarczony jako standard.
Klimatyzacja, tylna deflektor, system zabezpieczeń antykradzieżowych, elektryczne lusterka, system zabezpieczeń antykradzieżowych były również częścią jego standardowych funkcji. Udogodnienia takie jak system monitorowania ciśnienia w oponach, elektryczne zwolnienie bagażnika i poduszki powietrzne były zarówno dla kierowcy i pasażera działały jako lukier na torcie. Think City electric car curb weight was 1065 kg, and was made suitable to carry the passenger's load up to 202 kg.
Ponieważ ceny paliwa strzelanie w górę nieba, Think City Samochody elektryczne są realną opcją do wyboru na codzienne dojazdy. W szczególności, jest to znany fakt, że te samochody mają swoje własne wady, podczas gdy ich ograniczenia do drive-limit i brak infrastruktury ładowania są w czołówce. Ale przezwyciężenie ich rozwiązałoby problem i może zachęcić do posiadania jednego z nich. Trend takich zielonych samochodów w Indiach zaczęły przybijać publiczność, i że Noddy's samochód przypominający Reva - zwrócił się do Mahindra e2o - który został teraz sprzedany na szerszą skalę. Lepszy rozwój na infrastrukturze jest zapewnione, aby zgrabić w więcej liczb. Również dla tych, którzy nie chcą iść na kompromis, technologia hybrydowa jest nowym oświadczeniem dla nich.